2:a December

Idag är det andra december och det blev en riktigt kort dag i skolan, för jag missade tyskan p.g.a. att jag är såå smart ass att jag glömde busskortet hemma och bussarna gå typ massa sällan. Så då hade jag bara två lektioner, geografi och matte och på matten har vi börjat dela upp klassen i två grupper och denna vecka är jag i den första gruppen så hade var en och en halv timmes skoldag + lite kort rast.

Måste bara säga att min teori stämde, jag kollade på Filip och Fredrik igår och där ja som att de finns undersökningar som visar på att medans killar blir upphetsade av en bild typ medans tjejer oftast behöver mer ut av en situation/händelse som de antingen vart med om, fantiserat ihop eller kanske en film.

Just nu håller jag på att lyssna igenom The Killers nya album Day and Age några låtar är riktigt bra, andra okej :)

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hördu Olivia, andra advent är på SÖNDAG, den här veckan! Du menar kanske andra december :P

2008-12-04 @ 15:15:02
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0