Alla tiders sol

Så skönt med lite värme i denna konstanta kyla. Nu kollar jag på Ugly Betty sen ska jag kolla på en film som Burger tipsa om som heter Garden State eller nått annar kul.

Måste bara inflika med en helt onödig sak, och de är att mina skor passar till rätt mycket men mjukisar är absolut inte en av dom sakerna, det ser verkligen helt sjukt fult ut! Fast när jag hade det skulle jag bara till solariumet, och där måste man ju typ ha mjukisar för man får typ 10 sec på sig att slänga av sig kläderna. Idag var första gången jag tryckte på start knappen själv, men hade också klätt mig med snabbt avtagbara kläder. :P Att bero på kläder, så hade jag riktigt söta kläder idag, lite sailor känsla, med blått/vitt randigt linne och shorts.

Åh att bero på ingenting så ska jag nog ta en smoothie till frukost imorgon.

Gud jag typ bloggar föör mycket! Men jag blir typ smått besatt av såna här saker typ serier, vissa tankar, skådisar och nu bloggning. Jag till och med tänker som blogg inlägg ibland. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0