can't sleep

Usch jag kan inte sova riktigt, läste lite ur boken jag läser som eng läxa, och ska göra en analys på så kände att jag behövde skriva ner lite av de jag läst. Boken heter föresten The Boy in the Striped Pyjamas och är ganska intressant hitils, även om jag inte kommit så långt. Innan jag kände att jag behövde skriva ner min tankar om boken låg jag och försökte sova, och jag har typ världens mäst irritarande ticks grej. När jag ligger på min vänster sida hör jag min egna puls i huvet, försök sova med det liksom! Har typ ingen aning om varför, på vänster sidan är det helt tyst, och iblan (ytterst sällan) kan jag lägga mig på något sätt så att inte pulsen hörs på höger sida också. Det är typ massa irriterande att inte kunna sova åt vilket håll jag vill. Jag undrar om detta är en vane sak eller något, för när jag var liten sov jag alltid på vänster sidan för att jag var rädd att någon stod utanför fönstret och kolla in på mig och genom att sova på vänster sidan kunde jag gömma mitt ansikte in mot väggen. HAHA vad patetisk man var när man var liten!

Imorgon ska jag prova en ny frukost tror jag, har tröttnat på branflakes nu. De höll längre än cornflakes i alla fall. Men nu ska jag köra något lite anorlunda, jag tänker mig yogurt me lite honung i och sen typ clementin och mandlar som något att tugga i, men tror dock mandlarna kommer vara jobbigt hårda, och nu när jag tänker på det så kanske clementin saften gör yogurten skabbig. Men man måste testa i alla fall, annars kommar jag dö av tråkighet, plus att alla flingor innehåller på mycket socker.

Aja nu ska jag försöka sova igen. Sweet dreams, i know i will dream sweet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0