Continue

Juste blä men måste bara särga två saker jag glömde, det ena var att jag har hittat ett asballt skärp från SWEET, ett "mans" skärp dock, men det var ju bara typ såå coolt så tror jag måste ha det ändå... Eller så köper jag det och sparar det till jag har fixat en man, som kan använda det åt mig. :D I alla fall det coola med det var att på insidan av de var det en kapsylöppnare! Plus att det var väldigt fina färger. Det jobbiga var att det värkade stort och otympligt (mans skärp!!) och att igentligen, när skulle jag ha ett skärp i alla rengbågens färger... Men det var ju så sött! Och skulle faktist va fint till jeans shorts på sommarn. Eller mina ljusa baggy! MHM! Shit nu måste jag bara ha det, usch va jag jättegärna vill vara rik! (Jag är tönt jag vet).

BLÄÄEÄEÄEÄEÄ! Kom just på att jag glömde ge Victoria korten. Aja hon får få dom efter jul eller nått.

Den andra saken (höll på att glömma den igen), är att när vi var i frorum köpte jag assmarta små kardborrband som man sätter runt sladdar och sånt för att ha bättre koll på dom, så nu ser inte inte ut som en sladdorgie under mitt bord, utan dom är fint ihop parade och vikta. Det är asskönt faktist!  

Kommentarer
Postat av: circus em

jag kan tycka att det är som att skaffa silikonbröst eller skönhetsoperera sig på annat sätt, det är också what's the point, men dem gör det för att bli lyckligare och för att trivas bättre med sig själva, och då förstår jag också hur man kan byta kön..



han födde naturligt! vet dock inte hur det gick till, haha

2008-12-18 @ 17:53:35
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0