Dirty sexy money

Jag kom nyss hem från en av mammas kompisar, hon hade vunnit någon slags aloe vera ansiktst behandling som hon bjöd med oss på, så nu är man lite fresh i vinter mörkret. De var riktigt ballt, visste inte alls att aloe vera var bra för sååå mycket. Nu sitter jag och underhåller mig med Dirty sexy money tycker det är ytterst underhållande och Lucy Lui kon precis in i serien, gillar henne hon spelar alltid så sköna roller.

Idag i skolan, på engelskan kolla vi på Frankenstine, den från 94. Filmen var vädligt bra men otroligt hemsk, och är inte riktigt ett fan av hemska filmer, är typ bara deprimerande. Aja nu ska jag koncentrera mig på DIRTY SEXY MONEY.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0