Everybody loves Katy Perry deep down inside! And that is a fact, sort of...

Kalla mig tönt, men jag tycker seriöst Katy Perry är asball! Och nu upptäckte jag nyss (när jag igentligen borde ha pluggat) att hon ska spela i sthlm den 22/2. Och vore typ askul att gå, men jag antar att ingen jag känner har lust att gå på en Katy Perry konsert, plus att ett stort minus är att de är 13 års gräns, kommer ju så vimmla av massa snorungar. Men fortfarande så vore det kul att gå. Så är det någon som innerst inne skulle döda för att se Perry live så gå med mig! (Jag vet att ni skulle)

Anyway nu ska jag hoppa i duschen, dock inte bokstavligt, eller kan ju göra det en gång bara för att "hoppa i duschen" så att säga, så nu ska jag BOKSTAVLIGEN hoppa i duschen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0