Family first

De två senaste dagarna har det verkligen varit family first, men det är inte så konstigt med tanke på omständigheterna, btw så grät jag, inte mycket men det kom tårar, det var riktigt skönt på något sätt. Syster-yster är också här nu, kom i trosdags kväll. :)

Idag då, så fyller adam år (GARTTIS!) så vi har käkat tårta och sådant mys! Han fick en bajen tårta med fotbollar på och allt. :P Sen lite senare bakade jag lite julgodis, vet blev någon slags saffranskaka med choklad överdrag. Nu ska jag kolla på Love actually som går på 4an. Den är sååå mysig! Så nu orkar jag inte skriva mer. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Du får jättegärna gratta Adam från mig :) hihi.

2008-12-20 @ 23:40:45
URL: http://synysterfuckinggates.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Vad har hänt?

Gratta adam förestn !!

2008-12-21 @ 20:00:04
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0