Good day

Idag har vart en trevlig dag, jag har julmats handlat med syster och mor, sedan har jag vart och fika med Näck vilket var ytters trevligt :) (Hope you like the christmas gift!) Sedan hem och äta, och rätt nyss gjorde jag knäck, det blev massa bra och gott. 

Jag tror jag blir knäpp av allt familje hängande, får ingen riktigt social stimulering, så jag är helt crzy och springer omkring och sjunger och pratar skånska typ. Och igår kväll/natt satt jag vid systers dator och tog massvis med kort och filmer på mig själv med lite olika efftkter. Det var typ superduperjätteunderbäst kul! Smakprov: 


Haha, och det här var inte den sjukaste häller!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0