Housewife

Idag har jag typ lekt housewife. Jag började dagen med att dra till gymmet och bränna lite fett, sen så drog jag hem och åt lite lunch, sen åkte jag och handlade grejer till middagen. Två tunga påsar vart det som jag sedan släpade hem. När jag var på ica köpte jag också en kakmix, så när jag kom rörde jag ihop lite chocolate chip cookies. De vart mycket goda, smakade typ som dom på subway! Och strax ska jag börja laga middag. Allt detta för att Adam har träning så otroligt jobbiga tider! Och pappa jobbar kväll. 

Aja jag har hunnit med lite annat också, jag har kollat filmen The Wackness  den var riktigt bra tyckte jag, vet inte riktigt varför, den handla inte om så jättemycket egentligen, handla typ bara om en snubbe och hans problem, men var i alla fall bra som sagt. Måste bara säga att jag älskade Olsens hippie frilla! :D Och på tal om frillor måste jag beklaga mig lite över min, den är hemsk! Måste ta och skaffa en "riktigt" frilla, just nu kan jag typ bara ha uppsatt, för de är helt tråkigt, platt och hängigt. Så har någon en kul idé på vad jag borde skaffa för frilla? Egentligen vill jag ju spara ut det lite mer, men vet inte om jag orkar när de ser ut så här, så ska nog klippa någon frisyr, men vet inte riktigt vad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0