I alla fall

Okej idag vart inte som planerad, istället vart de ikea med mamma och bror. Fick två mini staflin som kosta 5 kr/st, det är typ insanely billigt! På ena staflit har jag satt min ängel, och på andra lite foton att skifta mellan, just nu är det ett träd som ser dagens ljus, eller ja dunklet i mitt rum.

Okej jag måste bara säga att jag hatar oren (i följd) I ALLA FALL, jag vet jag säger det typ hela tiden, men det är så sjuk för det betyder ju inte i alla fall, de betyder ju typ men [AAAW DET SNÖAR UTE IGEN <3] äh jag vette fan va det betyder, nått man säger bara men det har har inte inne börden i ALLA fall. Jag blir sjukt snurrig i skallen av sånt här, men om man tänker så här så skulle ja lika gärna kunna säga typ. I ungefär hälften av fallen nu ska jag sova.

Det är därför man älskar engelska och gillar svenskan inte riktigt lika mycket.
Good night, sleep tight. HA det där rimmade ju på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0