Jul, jul, jul!

Nu har jag massa julfeeling. Jag har precis målat mina naglar röda och glittriga! Massa jul! Och dagen har jag tillbringat i nacka forum och julshoppat med min bror. Det tog seriöst hela dagen, men vi fastnade också på Media Markt och ägde lite Guitar Hero, det var massa kul, man stod typ på en slags scen :D Efter dagens inköp har jag endast några få klappar kvar att införskaffa. Hitils har jag köpt, till Mamma och pappa Mamma Mia filmen och en kalender med foton jag har fotat. Bror Adam ska få ett spel, Jack & Dexter tror jag det var. :P Sen så fyller han år den 20/12 också, så måste fixa en födelsedags pressent också. Sen resten av klapparna kan jag nog inte skriva om utan att riskera att någon läser och får veta vad de ska få.

När jag var på Media Markt hittade jag också nya gummiploppar till ett par av min hörlurar vilket var asbra, hör jag har tappat den ena och kan verkligen inte ha dom som är en storlek större.

Något som är ännu mera julfeeling är att jag ska på skansens julmarknad imorgon! :D Är så happy! Jag ska gå med Billie och hennes familj, och tar med kameran så för hoppningsvis finns det något fint att fota. Om det bara kunde snöa lite nu också så skulle allt var så underbart! :D



Om det är någon som känner att den absolut måte köpa en julklapp till mig, för att jag är så gullig, i så fall köp den här:

Den är bara såå cool, det är typ ett blåtands headset fast inte ett headset utan en liten retro mini lur, som man kan svara i när det ringer! :D Så kul! Så känner någon att, ja den vill jag köpa till Olivia, så finns den på etrendstore.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0