Julen då...

Julen har vart ytterst trevlig, jag har typ bara vart med familjen och myst.

Julklapparna då, jag blev massa glad över min julklappar, massa grejjer jag önskade mig, plus att jag fick en "mini-dator" en Aspire One, som jag ville ha :D Fick en rosa men så upptäckte jag att micen inte funka på den så fick lov att byta, men då fanns det inga rosa kvar så tog en blå istället. Men den är också massa snygg så jag är massa glad! :)

Förutom datorn fick jag en hårddisk, två halsdukar <3, en asfin lila liten väska, klackskor (av Matilda, jag kan inte riktigt gå i dom än, meeen jag övar på :D), uv-filter till kameran, tecknar grejer, sen lite annat smått och gott typ.

Nu sitter jag och glor på en film, Garden State. Jag är typ inte alls på skrivhumör så nu tänker ja sluta skriva, men ni fick höra lite om min jul i alla fall.  Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0