Kristen Stewart

Jag har en ny idol :D det är Kristen Stewart, senaste året har jag sätt 4 filmer med henne, och det har verkligen inte vart så att jag siktat på ett se dom för att hon är med, men ändå har jag lyckats se dom, och alla riktigt bra! (Twilight, Jumper, In too the Wild, In the Land of Woman (Inte jättestora roller i alla, men första och sista i alla fall)). Utöver dom filmerna har hon gjort massa andra, som nu står med på min "to see list". Och det nästan ballaste är att hon bara är 90a, vilket ändå är relativt ungt. Och nu när jag ändå pratar om Stewart, så kan jag med glädje säga att blir en New Moon och den kommer 2010!!!! Upptäckte det idag och är sååååå HAPPY! :D

Och nu när vi ändå talar om New Moon måste jag också säga Robert Pattinson som också spelar i den (HOT, HOT, HOT!), ska vara med i Vanity Fair men jag såg honom inte, när jag såg den :( Antingen somna jag ett tag eller så har han blivit bortklippt (mäst troligt bortklippt, hade liten roll bara), han kanske är med på "the extended version" eller nått. 

 


Här är ovan nämda otroligt snygga skådisar som Edward och Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0