MYS!

Denna dag har vart ytterst mysig! :) Hade bara matte, sen geografi lite halft och sen avslutning! :) Och vi fick reda på att vår lärare väntas få ett barn efter nyår någon gång. :) Det var riktigt härligt att se han berätta de för han såg så glad ut. Och när vi ändå pratar om barn, så var det en asgullig unge som flörta med mig på bussen, och sånt kan man ju inte motstå så när ungen lipa till mig lipa jag tillbaka... sen efter ett tag upptäckte jag att det satt en tant och glodde på mig också, hade lust att lipa till henne också, men behärskade mig. :P

Kanske blir någon/några mini Olivia i alla fall, man vet aldrig. Men jag kommer i alla fall aldrig skaffa en V70! Där med BASTA!

Sen när jag kom hem följde jag med pappa min till nacka forum, som btw är typ bäst! Dom har allt. Där köpte vi en julklapp till Matilda, men NEJ jag säger icke vad. Sen köpte jag en födelsedagspressent till Adam också, men det är nog inte säkert att avslöja det häller. Men så gjorde jag en ganska jobbig upptäckt och det var att pappa har köpt samma sak till mamma som jag har köpt till honom och mamma. Blev lite jobbigt :/ För jag kunde inte direkt säga, men den har ju jag köpt till er också, vilket sammanträffande.. I alla fall, nu funderar jag lite på hur jag ska göra, den är ju redan inslagen och allt. Måste nog rådslå (om det heter det) någon. Men just nu lutar det i alla fall åt att ge dom den ändå och låta dom byta den i efterhand, eller mamma byta hennes ex.

För att prata om något helt annat, snackade jag lite med King igår, vilket jag typ aldrig gjort riktigt mycket... jag lovar att det var min fina bild som locka :D Men i alla fall, han fyllde 20 i år (tror i år i alla fall) och eftersom det var så länge sen vi sågs så fick jag se en bild på han, och insåg att 20 är inte så gammalt, han såg ut som typ vem som hälst... Jag menar hade jag inte vetat vem det var och han sa attt han var 17 hade jag trott de. Men detta kan också vara en ilisuon av att han hade på sig (typ) en blommig klänning XD Hihi, han är mycket skönare än jag trodde! Och nu så har vi i alla fall kommit överens om att jag ska lära honom åka bräda, och han skulle bjuda på skorpor eller nått som tack för utlärningen. Så det är vad jag ska roa mig med om det blir någon snö.

Men jag vill gära åka med någon som kan åka också, så är DU (?) sugen på att susa ner för backen med söta jag så RING förfan, så drar vi någonstans över dagen! Jag är såååååååå bräd pepp!! Jag har bestämt att detta år ska jag pressa mig själv som fan, så jag vågar göra något också.

Okej kom precis på det roligaste!!!!!! Att typ min tvåa smeknamn på två heeelt olika personer blir BURGER KING! Och det var inte äns meningen, haha! HAHA det roligaste är att nu kan jag säga att jag kanske kör en Burger King någon gång! HAHA eller typ till en tjejkompis, vill du komma över på lite Burger King!? (A) HUMOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0