omfg

Jag säger bara dagens barndom! Ja, dagens barndom består av msn, spel, spel, spel, msn, bloggar och annan allmän internet användning.

Här är min 8 årige brors blogg! http://thechampions.blogg.se/ Det är typ sick, men på samma gång kan jag inte säga att han inte får ha en blogg, för det är typ som att säga att han inte får äta godis, han är stor nog att förstå att godis är gott och tyvärr stor nog att veta hur man använder en dator. Han brukar typ sitta och chatta och glida runt på youtube på fritiden, sa jag föresten att han är ÅTTA?! (jag vet att han är helt ute och cyklar när han snackar om lucia och söndag)

När jag var åtta brukade jag typ klättra i träd och leka med gossedjur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0