One week, and one week only to Christmas!

Shit asså! Nu är det precis en vecka kvar! Och endast en dag kvar till lovet.

Och nu har jag kommit på vad jag ska ha på fredag, jag ska ha min svarta kjol/tubtopp/tubklänning (som kjol) och typ bara ett svart linne till, tror jag... eller om mamma har något roligare. Sen ska jag ha min svarta trekvartsärmade kavaj över. Det blir nog rätt bra tror jag.

Jag har typ en cpknöl i tummen (och sorry att jag säger cp hela tiden, det är endast för att jag har ett outväcklat ord föråd, som inte kommer på något bättre att säga), där också liksom, jag menar hela jag är typ fylld med cpknölar.. och jag vet att det där bara lät otroligt äckligt, men det är ju sant... typ :P Jag har faktist rätt många konstiga saker "i" mig. Jag har blyerts i lillfingret, från en insident i typ 2an eller 1an. Sen har jag typ en liten glasbit typ längst ner på handen/handleden, jag tror i alla fall det är en glasbit, det är en liten, liten röd plutt som har vart där typ riktigt jävla länge. Sen är det ju cpknölen på tummen, och den på handleden, som verkligen är helt cpknölig! Ska gå till doktorn med den, men har inte blivit av. Fast min mamma har typ också haft en sån, så vet typ vad det är. Det var väl typ all skit jag har "i" mig.

Och nyss fick jag veta att kusinen min förmodligen kommer hit i mellan dagarna! Massa mys! Vi ska mooooooosa på mellandagsrean!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0