Otroligt, super, skitastrött

Usch, jag tror jag har dragit på mig något virus och inte bara de som förpestar min dator utan ett som förpestar mig. Jag har typ sovit asmycket i helgen. I lördags gick jag och la mig före tolv! Det har jag inte gjort under någon helg på typ otroligt länge. Sen sov jag typ till halv 10 och då vaknade jag av veckar klockan och inte mig själv. Sen igår var jag typ helt död vi sex och typ halvt sov in min säng, medans jag tittade på tv. Sen somnade jag på riktigt typ vid 10 och jag ställde klockan på 06:00 i morse, men det hjälpte in för jag vaknade vi 8 och märkte att jag typ stängt av klockan i sömnen eller något, och jag började 10 över 8 så missade hela första lektionen. Så jag har i alla fall sovit massor denna helg. 

Och jag tror faktist jag är stressad eller något för i lördags natt drömde jag typ värsta jobbiga drömmen, där jag hade skrivit en uppsatts men jag hade typ skrivit fel över allt, så fick typ massa skit för det. Fast i natt drömde jag en jättetrevilg drömm! :D Men den får stanna i min drömmvärld.

Idag, nyss gjorde jag svenska provet, det gick inte överdrivet bra men jag hoppas att det gick bra nog i alla fall.



Det känns som om du kör med en salladsslunga i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska tycka, tänka eller tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0