Pain, pain and more pain!

Jag har ingen aning om vad jag har gjort för att förtjäna sådan här axel (lite nack också) -verk! Jag lyckades hitta en villig massör och masserades i alla fall 15-20 min och stretchade (vet inte hur det stavas) och allt, men fortfarande är axelmusklerna typ som sten och jag är helt öm på dom. Och det gör ju så jävla ont att stretcha ut dom, men gört' ändå för jag vill bli av med denna smärta!

Haha, jag har nyss roat mig med att kolla in Katy Perrys blogg, det var faktist riktigt kul. Hon har i alla fall lite personlighet (till skillnad från mig) därför var hennes blogg underhållande, plus att de va typ hälften video, hälften text blogg, så man slapp läsa så mycket, yay! :D Plus att hennes musik är faktiskt bra, enligt mig anyway.

Meeen nu måste jag sussa, jag ska fota med Yrsa imorgon, vet dock icke var ännu... Hoppas vi kommer på något kul ställe... Någon dag ska vi i alla fall fota i studio, min inte imorgon dock tror jag ej. Det ska bli massa kul, vi ska hitta massa roliga outfits att fota oss med, vet inte riktigt vilka outfits.. för jag har typ inget kul, och inga pengar att köpa roliga outfits med... Men i värsta fall kan man alltid köra utan outfits :) Då blir det roligt i alla fall. Jag har iuförsig (vet inte om det är ett ord, eller hur det stavas om det är ett ord) den puffiga vita klänningen, men den är jag lite trött på, den har vart min roliga outfit länge nu... Plus att den lämnar inte så mycket till fantasin på hyllsektionen, fast om man ska tänka i dom banorna är det i alla fall bättre än naket. Men vill i alla fall ha något nytt roligt, plus att man vill ju ha flera outfits. Men en outfit ska nog vara lite rock inspererad i alla fall.

Men jag vet inte äns varför jag rablar på om det här och använder ordet outfit hundra gånger... Vi ska som jag sa förmodligen inte fota studio imorgon. Så det där med outfits tar jag när vi kommer till det.

Undrar om man kan strypa sig själv när man sover med halsduk, det är nog lungt vaknar nog innan jag är helt veck.. För nu känns det faktiskt som ett måste för att hålla nakcen/axlarna varma, man kan inte lite på att täcket ligger kvar som det ska. Btw igår försökte jag sova helt spikrak på rygg med armarna över huvet under kudden, det lyckades nästan men tog så lång tid innan jag somna så kändes nödvändigt att byta ställning. Men annars tycker jag det är en kul idé, att somna på ett intressant sätt och sen se hur man vaknar, har dock typ aldrig lyckts för jag måste vända och vrida på mig massa gånger innan jag somnar.

Okej nu måste jag sluta rabla, måste bara säga typ tre sker till, det är 1. N har en blogg som jag läst typ två gånger tror jag och det är typ fem gånger för mycket, fast vet dock inte hur jag ska läsa i minus tal men. Anyway 2. Burger har inte hört av sig på hela helgen, känner att jag borde höra av mig för att inte schabla bort skaer och ting, säger bara schack FFS! Och 3. Jag vet att jag har skrivigt massa skit, och det är sent och jag måste sova för jag kan förutspå att morgon dagen kommer innehålla frisk luft och gång, så jag tänker inte läsa igenom det jag skrivigt, vilket jag brukar för att undvika eventuella stavfel eller ord utlämning, så ha överseende ffs! Peace out 'n' Sleep tight 

Hihi det rimmade nästan typ :) ...sluta i alla fall på t båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0