Pain som vanligt!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och smärta, men vi håller ihop i alla fall. Just nu så dör jag på min mun, axlar och nacke. Men jag ska inte klaga! För idag är en bra dag... fast nu när jag tänker på det så är det absolut inget speciellt idag... Eller jo det är ju helg! Det tåls att fira!

Anyway så träffa jag inte Burger idag, för båda var rätt upptagna fram till åtta snåret, och då kände jag verkligen inte att jag orkade åka in till stan, med min onda mun, nacke och axlar. Idag ska jag satsa på att sova ut lite, så kan jag köra hårt resten av helgen... typ. Det har i alla fall gått ganska bra med mjukdisk övertalningen, kom på bästa förhandlingen och de var att jag skulle få den i julklapp i förskott, mamma skulle bara prata med pappa och fråga vad han tyckte *suck* men nu är hon på julfest så jag får nog mitt besked imorgon. Så länge får jag klappa lite snällt på datorn och hoppas på det bästa. Känns som om det var något annat jag tänkte skriva, men kanske inbillar mig eller bara är otroligt glömsk. Jag kan säga att jag gjorde klart min filmanalys idag :D *stolt* Nu har jag bara en sak kvar innan lovet om vi inte får något nytt nästa vecka, men vi lär ju inte få något stort i alla fall. De jag har kvar är dock asjobbigt, på måndag har vi litteraturhistoria prov. Så jag måste spara lite av helgens tid till att plugga, USCH! Juste på söndag ska jag till skansen på julmarknad! Så underbart mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0