Rött är sött

Sket i gymmet idag, kände mig verkligen helt död i morse, och kände att jag typ inte kunde röra en muskel... Så jag sov ut lite istället. Men nu biter det mig lite i asset för när jag stod i durschen kom jag på att vi inte har gym på fredag häller. Och det är inge bra för jag försöker vara lite atletic och hålla mig i fin form. Fast ska nog ut och jogga nån/några dagar istället.

På tala om hålla sig i form, så vet jag inte riktigt vad det är med mig. På sista tiden har jag typ faft massa komplex för min kropp, och de brukar jag inte... jag har typ alltid vart helt nöjd. Men dock inte längre. Jag undrar om det är kroppen eller psyket som har förändrats. Jag hoppas nästan kroppen, för skulle inte vara så glad på mig själv om jag har blivit så  utseende fixerad så jag ser saker jag aldrig sätt förr.. Anyway nu måste jag sticka måste hinna sminka mig lite snabbt innan jag drar till skolan. Måste bara säga att jag har söta kläder på mig idag :D Jag kan ta en bild och lägga in när ja kommer hem. Har röda shorts :D Har inte haft dom sen i somras typ för ja trodde dom var försmå. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0