Rum fix

Jag har kommit på en till sak jag vill ha i julklapp! Jag vill att någon som har en projektor lånar ut den till mig, så jag kan kalkera av nån cool bild på min vägg! Jag ska nog ha en bild på mig, men det ska inte synas så mycket att det är jag... Antingen vill jag ha en ansikts bild som är typ "stämplad" så det bara är svart och vitt, inget mellan ting. Eller en helkropps bild där jag har någon härligt häftig outfit, typ någon ball 60-tals klänning, den bilden skulle i så fall vara i färg, tror jag blir snyggast. Fast när jag tänker på det blir de rätt konstigt med en helkroppsbild... Så får nog bli face, om det blir något av över huvudtaget.

Om jag inte får tag på en projektor, tror jag bara att jag ska göra väggen vit och svart randig... även om det är tråkigt, eller så kan man skriva en text på väggen, det vore faktist ascoolt! Kanske en riktigtbra sång text. Hmm detta tåls att tänka på en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0