Shoppa, shoppa, shoppa!

Idag har jag köpt massa fint! :D Jag är ytterst nöjd med mina inköpa som är, en jättefin, svart klänning med dragkedja längs hela rygggen, köpte den i storlek 32! Men måste ha vart helt cpstorlekar för 34 var för stort och jag har typ 36 i vanliga fall. Anyway så köpte jag också en tröja om lite "jackig" modell, den var också svart, och så hade den trekvartsärmar mycket fin den med! Lite roligare än en vanlig hood typ. Sen köpte jag också ett vanlig ribbat, gult linne älskar ribbade linnen och gult är ju så coolt så var ett bra köp. Sen köpte jag lite smycken också, asfina örhängen som var två feta, vita rosor (passar asbra med klänningen!) sen en ring också som var typ "silver" och svart (passar också med klänningen men inte lika extremt bra). Sen köpte jag också en saltvatten spay av hm egna märke, vi får se om det är något som duger, innan har jag ju haft phc så får se hur kontrasten blir, men jag var ekonomisk i alla fall! :D Fast när jag tänker på det så var de mamma som köpte den från phc så det var ju ännu mera ekonomiskt... Aja vill i alla fall testa hm, kan ju duga.

Imorgon blir nog en mysig dag! Kusin och andra kusinens barn (Michaela och Ebba) kommer hit! Jag, Michaela, Ebba och Bror ska på bio, vi tänkte se Lassemajas dektetivbyrå :D Sen tänkte vi käka något gott innan. Och det är kul för Bror brukar vara typ helt anti till allt nu för tiden men att träffa kusin och kusinbarn tyckte han lät jättekul. :) Sen tänkte dom sova här också, vet inte hur det blir riktigt men jag tror jag sover i en uppfällbar säng så får gästerna dela på min säng eller nått.. Vi får se.

Aja nu tänkte jag gå igenom min "att se" lista och ladda ner så mycket som möjligt, har ju lite hårddisks utrymme att döda nu. Plus att listan börjar bli rätt lång så jag har mycket att se ifatt. Sen ska jag nog kolla på Vicky Christina Barcelona samtidigt! Har velat se den asläng verkar ju massa bra, och sen igår fanns den äntligen ute på nätet :D

Peace out, feel no doubt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0