Skola

Sitter i skolan och tråkar lite, har hål timme och har precis övat på engalska glosor som jag naila på typ tredje försöket :D Innan denna irriterande håltimme hade jag tyska, vilket var riktigt kul. Jag, Victoria och Lisa gjorden in dialog som handla om en tjej och hennes pojkvän som gick till docktorn för tjejen (Klara) trodde hon var sjuk, visade sig dock att hon var gravid, hihi och pojkvännen (Klas) respons löd typ; Oh... NEEEEEEEEEIIIIIIIINNNN! :D Hihi jag tycker vi borde haft med lite om när Klas beklagar sig över att de alltid har använt skydd, fast sen kommer han ihåg, juste den där gången pizzerian typ! Hade vart sjukt kul. Men än så länge har vi inte skrivigt med det, men nästa gång kanske.

Nu måste jag bara göra en kort notis och klaga på mina varnings reflexer, dom suger! Så nu är den korta klagande notisen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0