Släkt

Det har varit massa trevligt de här två dagarna med Michaela och Ebba! Vi har varit på bio, käkat och shoppat. Jag har köpt en skorta, från herr avdelningen på hm, men den var massa fin och precis vad jag ville ha. :) Kusinen hittade en asfin kjol men gjorde misstaget att inte köpa den på en gång, så den försvann, så vi spenderade typ halva dagen med att springa runt och leta reda på en likadan, men som tur var hittade vi en tillslut! :D

Nu sitter jag och kollar på en film som heter Dead at 17 den handlar om en kille som "råkar" putta ner en strippa för en trappa och sen ska ha och hans killgäng typ "cover it up". Jag får se hur det går, jag tror att någon av killarna får dåligt samvete och tar livet av sig.  Men nu ska jag fixa naglarna så jag kan inte skriva mer, jag hade tänkt mig mörkgrått med silvergliter på, det blir lite nyår. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0