Sweet dreams

Kom på att jag måste berätta om den sjuka drömmen jag drömde i natt.

Jag skulle typ få en tjej att bli min kompis och hon ville typ ha en kille att roa sig med, så jag gick typ och hittade två killar och pressenterade dom för henne, sen fick dom roa sig och jag gick till min kusin och hon undra hur de hade gått me den nya polarn så ja ba' bra hon ville ha en kille så jag fixa två.. och då sa kusinen min typ, men varför gav du henne båda och jag ba faaaan va osmart jag är, jag skulle behållt ena.

Det var typ vad drömmen gick ut på, den var riktigt konstig och sjuk och kanske objektiviserade killar en aning, men a sånt drömmar jag om :S Haha, fast det här var dock första gången jag drömde något så konstigt. Tjejen var btw hon som spelar Silver i 90210. Haha, men var nog bara för jag sätt henne i en annan film (Prom night) precis innan jag somna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0