The Polar Express

Jag satt nyss med familjen och kollade på The polar express som är typ den bästa animerade filmen som finns! Det är så underbar och mysig, så alla borde se den.



I dag skulle jag ha vart med Yrsa, men ska bli av i morgon i stället, vi ska studio fota. :D Istället i dag har jag vart och handlat julklappar med mamma och Matilda, både i nacka forum och skickla. Och de två senaste dagarna har jag typ sovit fel och ätit för sällan, så känner mig helt visssen. Så det var väldigt krävande och jobbigt, så idag måste jag lägga mig i tid! Så jag kommer back on track.  

I går pratade jag i telefon typ från typ 2 till halv 5 tror jag eller typ fyra. Först pratade jag med Burger vilket var rätt dött plus att han typ somna i luren på mig! TACK, men det var ju sent och jag snackade inte på någon minut så klandrar honom inte. Men sen i alla fall ringde jag till N och vi pratade ett bra tag, det var riktigt kul att prata med han igen, var ju länge sen. Och nu har jag hittat mig en riktig brädpolare, som kan åka bräda, så nu är jag riktigt HAPPY! :D

Kommentarer
Postat av: Niklas

Klart att vi ska åka bräääda! :D

2008-12-22 @ 15:55:24
URL: http://synysterfuckinggates.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Fan va sorligt, ja e ledsen :/

Jodå den e fin (;

Vi får fota i studion när ja kommer hem sen :P

2008-12-22 @ 20:16:03
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0