Tråk

Nu har jag kollar klart på filmen, mys säger jag bara! :P Nu ska jag nog läsa lite, finns inte så mycket annat att göra men först vill jag bara visa min hemsida, så långt jag har kommit, och svälja lite tabletter (USCH!). Jag har Print screenat en av sidorna på sidan, för att ni ska få ett litet smakprov. 
 

Här är den, men än så länge behövs det massa finslipning innan perfection :P Och sorry Yrsa, känn dig inte överdrivet utsatt.. bilderna är bara exempel, skulle fråga innan jag la ut sidan på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Hahaha det är lugnt Polarn ;)

Fota i morgon? Snyggt föresten, håller också på med min, den suger och ser hemsk ut för tillfället, men men :P

2008-12-21 @ 19:58:32
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0