Mjukdisk :D

Åh idag mår jag riktigt bra! :D Hitils idag har jag vart hoss tandläkaren, säger bara en sak, ser ju nördigare och nördigare ut för varje besök! Denna gång fick jag gummisnoddar, som ska göra så min underkäke åker fram. Dom verkar skit jobbiga för ska byta dom typ varje morgon och kväll, sen ska man inte ha på dom när man käka :S What's that about?! Så ska jag typ plock ut som innan jag käka lunch i skolan och sen sätta dit dom igen? Usch låter jättekrongligt. Men idag så fila hon till min ena framtand i alla fall så nu är den riktigt rak och fin :D Plus att genom att gå till tandläkaren slapp jag se min klass förlora i lucia-vollyboll turneringen. Vilket är riktigt skönt. Efter tandläkarn gick jag till café 60 och tog en latte och satt och läste lite i The boy with the striped pyjamas, boken börjar faktist verkligen arta sig (eller vad man säger) mycket intressant bok faktist, ska nog läsa lite mer snart, efter detta inlägg, vilket kommer bli rätt långt tror jag, för jag har massa onödiga saker att skriva om. Bland annat musik och jeans! :P


Det där skabbig i min mun är undersidan av min tunga :P Men se så fin och rak vänster tanden är.


Vi börjar med musiken, denna dag är en riktigt musik dag för min del, vilket är underbart. Med musik dag menar jag att jag typ älskar alla musik idag, har lyssnat på musik i, i alla fall typ 2 timmar nu och har bara hoppat över typ 2-3 låtar eller nått på mobilen, i vanliga fall kan det bli så att jag lyssnar typ 10 sec på varje låt för att jag känner att jag tröttnat på allt. Men det beror förmodligen lite på att jag för någon dag sen satte in massa nytt och tog bort lite gammalt, så nu inne håller min mobil en härlig musik blandning med britt-rock, indie-rock, rock-rock och lite hiphop och pop... Och säkert nått annat också.  [Usch har typ massa ont i magen av kaffet, det är rätt starkt på 60, och jag har typ en mes mage.] Nu tror jag jag är färdig med musik snacket.

Så nu kör vi på med jeans snacket, jag började tänka på mina jeans på t-banan hem fån 60, jag hade tänkt gå hem från stan men efter som jag varken hade något paraply eller skor som inte läcker in vatten kom jag fram till att det förmodligen skulle bli lite för blött och kallt för min smak. Men gick i alla fall från gullmars plan... Jag vet att jag skulle skriva om mina jeans men måste bara inflika men min otroliga bakvända otur! När jag går från gullmarsplan tar jag en genväg ner för ett stup typ, och de senaste månaderna har jag gått där i bäckmörker och regn, och idag första gågen jag går där i fullt dagsljus och faktist ser vart jag går så halkar jag såklar i gäggan! Det är helt sjuk har gått i den där gäggan flera, flera gånger utan att se ett piss, och nu när jag tror att jag har full kontroll så halkar jag nästan på asset. Om det inte hade vart för mina otroliga ninja reflexer har jag förmodligen vart helt brun på asset nu, men nu blev det bara ena vanten som fick sig ett gyttjedopp. Och hade jävlig tur att mammas väsa inte hade längre band, för jag tror inte hon hade blivit ett dugg glad om jag hade gyttjedoppat hennes typ massa dyra och gamla skinnväska. Då skulle jag förmodligen aldrig få låna något av henne igen. :P

Aja men åter till jeansen! Idag har jag på mig mina favvo jeans, för ett år sedan. Då hade jag dom typ hela tiden men efter ett tag tröttnade jag, såklart och köppte ett bara andra lite baggy jeans, favvo jeansen för ett år sedan är också lite baggy.  Men efter att ha älskat de nya baggy ett tag tröttnade jag helt på baggy och fram tills typ för nån vecka sen har jag bara haft tajta, tajta jeans. Men nu har jag i alla fall använde de gammal baggy nåra gånger, och nu tror jag jag har någon slags fin balans. Men en annan sak som är typ helt otroligt kul är att av min typ fem par jeans så är tre par köpta på VILA, förutom jeansen har jag köpt typ två andra saker där, men det är typ min grej, gå in på VILA och inpuls köpa jeans. Alla har typ kostat lika mycket tror jag också. Och typ inga köpte jag för att jag verkligen behövde dom, fast jag köper typ aldrig saker jag behöver... men ändå. Men när vi ändå skriver om saker man behöver, så behöver jag verkligen en ny hårddisk! Min data är typ helt överbelastad eller något, så jag funderar alvarligt på att skita i julklappar och köpa en hårddisk istället, typ. Ne okej, men om jag kan lyckas övertala mamma att slänga in ett "julklappsbidrag" eller bara att jag få låna några hundra, så kommer jag springa och köpa en hårddisk på en gång. Men än så länge svarar hon inte i telefon, så vi får se hur det blir.

Måste bara fråga är det någon mer än jag som tycker den håriga JC-reklam snubben är ashet! Snyggaste musklerna ever typ! Och älskar JC's lite sexiga toutch på reklam skyltarna, det gör det såååå mycket roligare att kolla på reklam skyltar. 

På tal om sexiga muskler (hoppas jag) ska jag träffa Burger idag, är nästan 100  att jag ska göra det i alla fall, vet inte riktigt vad vi ska hitta på men om man ska utgå från vad vi har pratat om hitils så blir det nog schack! :D Hihi, fast jag kommer ju framstå som en dum idiot eller nått.. Så är det någon som kan lite schack trix? Typ hur man vinner på 3 drag eller nått, vore jätte bra. :P




Jag vet inte riktigt vad du vill, eller vad jag vill och allt är väldigt förvirrande... men förhoppningsvis vet du att jag alltid vill dig det bästa. :)

Långt inlägg, vet... Sorry för det. 

Kommentarer
Postat av: MOA

fett fin bild ju! :D

2008-12-12 @ 17:23:06
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0