Vill, vill, vill ha sommar!

Vinter är mysigt, visst men nu har jag tröttnat på skitväder! Jag vill ha en vit jul och en vecka i Åres backar, sen får det vara nog med det här skit(kalla)vädret! Jag läääääääängtar såååååå till sommaren! Ursäkta mina utdragna ord men jag vill bara försöka få er läsare att förstå hur jävla mycket jag vill ha sommar. Har precis kollat igenom lite sommar bilder på "julklapps-uppdrag" hoppas jag inte säger för mycket. Men i alla fall, det är typ helt deprimerande att kolla ut efter att kollat igenom en hel rös med sommar bilder, och hur brun man var sen då! Jag ska nog dra till "Alla tiders sol" ikväll, men kör nog bara några få minuter, för mitt ansikte har en ovana att klä ut sig till tomat efter solarium besök, vilket är otroligt störande! För medans kroppen knappt fått någon färg alls så är ansiktet typ tomat. Och detta händer endast i solarium, in the real sun blir jag aldrig röd i fejjan, eller någon annan stans.


Så här brun var jag!
Vet att jag typ pillar i min bikini-trosor men det är vanligt och förstårlig för folk med tighta trosor,
så, så konstig är jag inte, typ.

Idag då, rätt kort skoldag, sen hem en snabbis sen hämta adam, och vi drog och fika lite för att inte störa pappa, som har typ möte om begravningen. Som föresten är på fredag, så missar gymmet igen. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, jag har inte så otroligt mycket svart. Men tror jag kör på svarta jeans, men de är inte jättesvarta :/ och har ingen aning vad jag ska ha på överkroppen... Men jag får ta och fixa det.

Okej cp blogg, det är meningen att det här senaste stycket ska vara vänsterjusterat, men den har typ fastnat på centrerat nu. :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0