Äntligen!

Har inte skrivigt på ett tag känns det som, men det har varit rätt mycket på sista tiden. Jag har två skoluppgifter som ska lämnas in imorgon, jag är typ klar men ska finslipa lite imorgon innan jag skickar in, sen är de massa annat plugg som ska göras. Men jag är i alla fall lit glad för The sisterhood of the traveling pants 2 har äntligan kommit ut på nätet! :D Hoppas den är lika bra som den första, men de är lite konstigt för den här filmen är typ baserad på den sista boken så dom har typ hoppat över massa. Dom hade typ inte råd att göra film på de andra böckerna. Anyway så har jag hittat massa filmer jag måste se men typ ingen har kommit ut på nätet ännu, men har dock skrivigt ner alla på min så kallade musmatta så att jag inte ska glömma bort dom, vilket händer ofta. Än så länge är det uppe i 14 filmen och en serie, men flera av filmerna kommer inte ut förns 2009 så det är inte direkt ett helg projekt. Men jah är lite irriterad för det finns en film som jag jättegärna vill se men ingen jävel har lagt ut den! Så undrar är det någon som vet var man hittar filmen Elvis & Anabelle det är typ en kärleks historia, vilket jag älskar och Blake Lively är huvudrolls innehavare, som jag också älskar, så denna film är ett måste att fylla hjärncellerna med! Sen vill jag också jättegärna se filmen Twilight som verkar asbra, den är baserad på en bok, funderar på att läsa den men kommer ändå förmodligen hinna se filmen innan för den kommer ut på svenska biografer i november, så då kanske jag bara skiter i att läsa boken, för i filmen är det Cedrig från Harry Potter (Robert Pattinson) som spelar huvudroll! Man typ dör på hur underbart snygg han är!

Aja nu ska jag kolla The sisterhood of the traveling pants 2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0