Appeal to Reason

Jag måste bara göra lite reklam för Rise Against nya skiva Appeal to Reason som är sjukt jävla bra! Kommer säkert lyssna sönder på den, men just nu är det typ det ända som kommer ur mina högtalare, och det är så jag vill ha det.

Såg nya Gossip Girl och One Tree Hill idag, hände typ inget speciellt där, same old, same old, fast kul såklart! På sista tiden har jag tänkt på att adam (min bror) beter sig så mycket äldre än mig när jag var sju, jag tror inte jag ser honom som en sjuåring direkt.. jag menar han gör typ samma saker som jag ikväll t ex satt han och chatta med sin tjej på msn.. när jag var sju lekte jag typ med gossedjur och kunde typ inte stava till hej. :p Säger inte att detta är en dålig sak, men tycker ändå att en sjuåring måste få vara barn också. Aja nog om de. Idag var jag typ helt hyperaktiv i alla fall efter åtta, jag bokstavligen hoppade runt i vardags rummet i reklam pauserna. Och ville bara ut och jogga typ, men de gjorde jag dock inte.. var ju massa bra program på tv. Patetiskt men sant. Men ska i alla fall till gymmet imorgon, det ska bli riktigt skönt! Längtar.

Sleep tight



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0