Are we human? Or are we dancer?

Hyllar The Killers ny låt Human, massa bra! Borde såå plugga geografi/natur nu, men usch kan verkligen inte skriva om det inte jag vill skriva.. Måste ha någon mening, inte bara omskriven fakta från en bok. Och sen måste jag vara kreativ och hitta en bra plats, och är inte alls på kreativt humör. Så istället för att plugga ska jag kolla på EFTERLÄNGTADE Ten Inch Hero filmen vimlar bara av massa roliga människor bland annat Danneel Harris och Elisabeth Harnois, båda ex One Tree Hill  skådisar. Finns även ett annat välbekant ansikte vi tidigare sätt i One Tree Hill, Peytons psyco fake bror! :D Kan det bli bättre säger jag bara! Nu är det bara upp till bevis ska kolla nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0