Bra

Detta har vart en bra dag, har vart i Farsta med Yrsa och köpt julkappar, fast blev dock bara en julklapp och två saker till mig! (A) En jack, typ höst jack, så lite onödigt, men gillade den plus att jag kan ha dunjackan om de blir kallt igen. Sen köpte jag en slags brun tunika som jag ska ha på mig på julafton, den var ganska perfect, lagom fin, löst sittande och allmänt skön. Sen köpte jag en julklapp till syster-yster, kan dock inte säga vad de var för hon brukar läsa bloggen min lite då och då. (Om du inte blir nöjd får du skylla dig själv att du inte önskade dig något!).

Igår ringde Burger, det var faktist rätt kul att sncka med honom, han var rätt bra på att säga rätt saker :P Vi pratade om att gå och spela schack någon dag. :D De lät faktist väldigt intressant, för de är inget man brukar göra direkt. Såå blev lite sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0