Duktig

Jag är riktigt duktig, jag håller på att gå igenom alla miljarders bilder och rensar lite, har nästan gjort alla mappar från i sommras, har bara v-ås och öland kvar.. för de e så många bilder så orkar inte göra dom nu. Kanske imorgon, men nu ska jag nog gå igenom lite musik också.. Gick igenom filmerna för ett ta sen också, inte så mycket som rök där men. Min externa hårddisk är ju full, så tills jag har pengar till en ny måste man ju hålla på med sånt här skit arbete! Nästa gång köper jag 1 Tb säger jag bara, så håller den ett tag i alla fall.

Måste bara uppmärksamma folk om låten Three Wishes av The Pierces. Jag har den inte på datorn, för den inte finns att ladda ner någon stans. Så det var länge sedan jag lyssna på den, men den är underbart bra! Så de är en rekomendation, kolla in deras myspace, http://www.myspace.com/thepierces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0