Dumt

Det var riktigt dumt av mig att tro att jag faktist skulle hitta något i förådet! Haha det är lättare att gå igenom en djungel än vårt föråd, det bara ligger massa skit överallt! Och travar med flyttlådor runt om. Så nej jag hittade inte min mössa, men vi har kanske inte äns kvar den. Och än så länge har jag inte pluggat något.. Men det kommer nog lite senar :P

Jag ska se Twilight och The Duchess på bio när de kommer ut vilka vill se med mig?? Fast om Yrsa ville se The Duchess med mig är den paxad för henne. Sen utöver dom är det massa, massa andra filmer jag måste se, men de tankar jag när de kommer ut på nätet. Fast först måste jag köpa en till hårddisk för att inte ösa så myk på datan, det blir nog minst 500gb denna gång men hälst 1tb ! :D Typ drömmen. 

Men nu ska vi och handla lite farsdag grejs, mat och typ en tröja eller nått :P See ya all 


Kommentarer
Postat av: Yrsa

JAA, vi ser den tillsammans :D

2008-11-22 @ 16:17:55
URL: http://raggsockans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0