:)

Jag har haft ett riktigt skönt lov och det är i alla fall inte för hemskt att vara tillbaka i skolan. Under lovveckan gjorde jag inte så mycket, var med Yrsa lite, sen kollade jag mest sönder på True Blood men nu över helgen drog jag till västerås. Det var skönt som vanligt, älskar att komma ifrån pärorna. Vi hade i alla fall massa kul, och mina skor och jack pengar är typ bort blåsta... men de va värt de! :D

Måste bara säga att jag har sötaste brodern, igår kväll när jag kom hem löd vår konversation så här:

Bror: Jag älskar dig
Jag: Jag älskar dig också
(bror tänker lite)
Bror: Tänk om nån av oss skulle dö
Jag: Om du dog skulle jag nog också dör, för de skulle va så jobbigt
Bror: Nej de får du inte

Nått sånt vare typ och han va verkligen helt seriös, jag menar sånt ska inte sjuåringar prata om.


Här är Yrsa när vi var och fikade efter vår fotodag, juste det påminner mig om att jag är skyldig henne 50 spänn.

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag älskar dig också! =)

Puss

2008-11-03 @ 14:36:04
URL: http://pricklyinpink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0