Foto, foto, foto!

Gud jag är verkligen som en dubbelhäftande tejp när det gäller tv-serier! Laddade ner en serie igår som heter The secret life of an american teenager och idag har jag kollart klart på säsongen, eller tror i alla fall att de var hela säsongen enligt IMBD är det inga fler avsnitt. Rätt intressant serie, handlar om en 15 tjej som blir gravid och massa anndra saker. Men jag hoppas på en säsong två för de var allt inget storslaget slut.

Anyway, denna helg har det vart mycket foto. Igår gick jag på fotopromenad och fotade massa fåglar bl a. Och idag följde jag med Yrsa till foto mässan, det var massa roligt och vi provade massa fancy kameror med Telezoom objektiv, så man kunde spana in folket på nära håll, det var verkligen kul!

Nu sitter jag och glor på Poirot, fast har redan sätt detta avsnitt, kommer dock inte ihåg vem mördaren är. Imorgon ska jag ha utväcklingssamtal, de ska bli intressant. Men nu ska jag snart sussa, so good night.


Darkness is fading in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0