London Calling

It's my birthday today! And guess what! IM GOING TO LONDON TONIGHT! Det är nog typ bästa pressenten ever, ska bli så kul för jag har aldrig vart där förut, men har alltid velat åka dit, men nu så! Sen fick jag en bok om London av pärorna också, sen av systeryster Matilda fick jag en fjärrutlösare till kameran :), tack, tack, sen av bror Adam fick jag ett halsband med hjärtan på ("för att du är min syster" /Adam till mig), sött, sött. Det har vart en ytterst lyckad födelsedag! Och kan inte riktigt fatta att jag åker till London i natt. Men de kanske sjunker in lite när man sitter på planet eller nått. 

Såg J idag, men en tjej och jag säger bara, JAG VISSTE DE! Haha jag märkte verkligen direkt på honom när han hade gått och kärat ner sig. Sen fick jag också ett grattis sms av N, fast de vill jag nog inte komentera. Fast måste bara säga att jag hade tänkt göra de, sms han när han fyllde år.. Trodde ärligt inte vi skulle snacka förns då typ. Jag tror vi kanske tänker likdant, eller ne.. men vi kanske tänker olika fast kommer fram till samma sak. :P Tss jag som inte skulle komentera detta.
 
Anyway see ya' on sunday, juste sorry alla som skulle me på middagen, kanske blir nästa helg i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0