Oh happy day!

Idag har vart en ovanligt bra dag :) Detta på grund av olika små faktan, till att börja med fick jag tillbaka ett tyska prov som jag fick MVG på. :D  Sen hade vi geografi/natur redovisning och det gick helt ok tror jag, plus att jag öppnade upp ögona för en viss person i klassen! Jag som alltid tyckt att den manliga sidan av min klass är oduglig, men jag vet inte men kan vara för att det är ett visst ställe i månaden, men säger bara en sak, jag skulle inte direkt sitta och småprata om jag typ blev instängd i en hiss med honom. Anyway efter skolan så skulle jag och resten av min familj (förutom Matilda, lives in gotenburg you know) till tankläkaren, men jag, Adam och padre kom dit lite tidigt så vi gick och kolla på skor, och gissa vad! Jag hittade dom skorna jag kollade in på Åhléns förut, men som tog slut. Och pappa köpte dom åt mig! :) Är jätteglad på honom nu!

Sen så fyller jag ju år imorgon och de är ju bra i sig, men extra bra för att då får jag bestämma mat, fast eftersom pappa måste jobba imorgon så skulle inte vi hinna göra de jag ville ha, så det blir det idag istället! Så får massa god mat idag oxå! :D Jag bestämde att jag vill ha lövbiff och klyftpotatis med sås typ min favvo! Allt detta är massa bra, men det är inte slut än. När jag kom hem hade jag ett brev som vänta på mig, det var ett födelsedags kort från ma' grand parents som innehöll cash, så jag är massa rik nu när jag slappa betala skorna och fick extra cash! :D

Sen är ju den vanliga tisdags lyckan också, Gossip Girl, One Tree Hill, Ugly Betty, Desperate Houswives, Christine och Brothers & Sisters.

Sen så har jag en bra helg att se fram emot också. På fredag eller söndag ska jag, Yrsa och Billie gå och se Twilight på bio har jag tänkt, men det är inte 100 ännu, båda kanske inte kan samtidigt men i alla fall, funkar förhoppningsvis. Och sen på lördag så jag gå ut och käka någon god middag med lessan människorna, de ska bli riktigt kul att gå ett gäng och bara sncka massa skit och skratta massa.

Det är bara en liten sak jag stör mig på och de är att mitt iTunes har rådamp! De e typ helt rosa och grejs, och har ingen aning om hur de blev så. :/ But im happy anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0