rök?

Usch det stinker eld och rök i mitt rum, de ät säket någon som har tänk på en papperskorg där ute eller nått.. Jag har haft en väldigt slapp fredag utan gym, pga min förkylning. Så jag har bara pluggat lite, mindre än jag borde ha gjort, sen har jag bara vart med bror min och gjort ovärda saker som att spela tv spel och kollat på Madagaskar 2. :P nu sitter jag bara och degar med lite musik, och stör mig på röklukten.. man blir nästan lite orolig.. kanske brinner i huset. Idag är det bara 5 dagar kvar! :)

Imorgon måste jag verkligen hitta på något exeptionellt roligt, för jag är otroligt uttråkad och behöver något att pigga upp tillvaron med. Någon som har något förslag på vad jag ska hitta på?



Griseknoen doesn't live here anymore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0