Tid

Sitter här och drar ut på tiden, jag ska snart på min jobbintervju. Usch jag tror jag har dragigt på mig en coffein addiction, eller jag vet inte riktigt, men drack rätt mycket caffe och cola i London och nu har jag typ konstant ont i huvet och är typ super sugen på cola. Men jag har bestämt mig för att stå emot. Aja nog om det.

Idag kom jag att tänka på en rätt rolig grej som hämde när jag var på bio med Yrsa och Billie, efter bion skulle vi gå på toa men det var tyå världens längsta toa kö, dock var det ingen kö till killarnas toa så jag sa typ, seriöst vilken kö, nu går vi på killarnas istället och började gå mot killtoan, när jag var vid dörren vände jag mig om för att fösäkra mig om att mina vänner var med mig... Men det var dom inte alls dom stod kvar på precis samma ställe, HAHA, jag var helt säker på att dom var med mig och att alla tre marserade till killtoan, men så var inte fallet. Så jag gick tillbaka till dom och klagade lite på att dom inte va med mig, men ja dom hade tänkt lite och kommit fram till att de säkert fanns stå grejer, och att det vore väldigt fel att gå in där då.. vilket är lite sant men ändå. Det kanske är bra att jag umgås med folk som använder hjärnan. :) Jag säger inte att jag är dum, för det är jag inte. Men jag vet inte, jag tror jag lägger undan den smarta delen när jag inte behöver den. Vilket oftast bara leder till roliga situationer, så det är inget negativt. Så ska jag nog börja gå lite smått strax, wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0