100 Feet

Jag såg nyss en film med Ed Westwick där han inte spelar den otroligt super heta överklass Charles "Chuck" Bass utan i denna film (100 Feet) spelar han en het medelklass snubbe. Filmen var rätt bra faktisk, men massa hemsk! Det hemskaste var när Joey (Ed Westwick) blir brutalt, och då menar jag riktigt jävla brutalt! ihjälslagen av en bruds döda man. Jo jag skrev rätt, han blev hjälslagen av ett spöke. Låter rätt B men filmen var rätt bra gjord faktiskt, enligt mig i alla fall och det såg riktigt snuskigt ut när Ed blev påpucklad, allt var helt söndervridet och ben bara stod år alla håll, och Ed bara skrek. Usch det var typ hemskt att se. Jag skulle nog rekomendera folk att se den, de var typ som en skräckis fast mer realistiskt, tycker jag.
 
Bis Bald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0