Affectionate

Idag have vi engelska prov, vi skulle kunna massa ord jag tror jag klarade alla förutom affectionate, usch vad jag hakade upp mig på att inte kunna stava de ordet, det är inte svårt liksom! Sen hade vi naturkunskap också och vi håller på med universom och grejer nu, det är massa intressant och allt är så sjuk och ologiskt så jag blir typ galen! :P Man blir ju typ knäpp när man tänker på att ibörjan var allt bara en lite prick sen sa det BANG och allt blev till från en explosion.
 
Imorgon ska jag egentligen gymma men vet inte om jag palla med tanke på att min fotled är halft död, och tråkigt att bara föra typ arm och mage, så jag fixar nog så jag slipper. Sen kanske jag ska fota en sak åt mammas jobb så då kan jag ju göra det på morgonen i så fall. Efter de ska jag nog se till att hitta på något riktigt kul att göra.


Do you want to know a secret? I'm made of stardust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0