Äntligen

Idag redovisade vi äntligen engelskan, det gick väl ok. Imorse vaknade jag och kunde bara andas med ena näsborren, var helt jävla täpt! Sen skulle man gymmet och svetta skiten ur sig, kul. Men jag tog de lugnt så det var inte så farligt. Sen resten av dan har jag bara haft matte och ännu mer engelska.

Nu måste jag bara klaga lite, men det är ju min blogg så jag kan klaga hur mycket jag vill och ingen kan klaga på att jag klagar.. för det är bara inte läsa om jag klagar för mycket. Det jag vill klaga på var idioten som kom på att tunnelbanorna skulle börja prata engelsk! Så dum idé är det någon som kan komma på en mening med att som pratar engelska? Jag menar om man vet att man ska av i Slussen så går man väl av när dom säger slussen, även om man inte kan svenska så är det väl ändå ganska uppenbart! Plus att alla stationer finns ju skyltade i t-banan.

Nu har jag klagat klar, nu ska jag (förlåt michaela men jag känner att det är ett måste) kolla på Gossip Girl! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0