Dagen med stort N :P

Idag kommer One Tree Hill och Gossip Girl fast det blir nog att bara kolla på tree hill idag för kusinen vill kolla på gossip med mig, så jag har lovar att hålla mig till imorgon men inte längre än så! :P Idag gjorde jag en upptäckt, det finns en person i detta land som likar mig typ ganska rejält mycket, den personen dejtar mitt ex.. Man ba är det sick eller vad, om jag hade haft samma frilla som ja hade för typ 2 år sen skulle vi vara näst intill identiska tror jag. Skulle kunna lägga in en beskrivande bild, men tycker det är lite oetiskt att lägga in bilder på folk som man inte äns känner.

Måste skriva lite tråkigheter också för att lätta på hjärtat och sen trycka dit ett  smile. Jag blir otroligt fucking irriterad på min fucking leder, blir typ bara värre i fötterna. Okej jag tål att ha lite ont där är ingen biggie, men det är det att jag vet att det är inte är nå bra att ha ont, och jag vet att det oftast leder till massa mediciner och allt. Och jag fucking hatar tabletter!
Thats life i guess.

Juste sen en liten rolighet, jag har bestämt att jag ska tatuera mig efter jul! :) Tänkte mig en krumelux på underarmen, sen fotgrejen med kusinen förmodligen.

Over and out.






Ursäckta min otroligt töntiga svengelska, låter massa fult, men man vill ju skriva det som kommer upp i hjärnan liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0