Ett måste

Idag har det var en asjobbig dag i skolan, har haft sjuk huvudverk! Men mer än hälften av klassen var på utflykt typ, så de var rätt skönt ändå. Efter skolan träffa jag kusinen min och vi gick på stan lite, jag köpte en t-shirt som va ascool, ett par nya röda strumpbyxor som var lite tjockare än de gamla där med inte går sönder lika lätt, sen köpte jag ett par grå, mysiga leggins och ett par svarta örhängen. Förutom att min axel dog så var det en lyckad shopping runda :P

Kusinen hade ju också med sig sin nya lilla dator och jag ficka kolla in den lite,  och jag har kommit på att jag bara måste ha en sån jag med! Den är så häftig att det är sååå värt att köpa den även om det inte är mycket att ha till hem dator. Så en sån ska jag köpa när jag har cashen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0