Fik

Idag var jag och fikade med min vän Billie, vi var på ett massa mysigt fik i gamlastan. Efter vi fikat läänge så gick vi till plattan och kollade lite på snowboard åkarna, fick inte några bra bilder för alla människor var i vägen! Sen köpte jag en mössa också, typ min drömm mössa! En rätt stor stickad, lila mössa. Måste bara säga en lite kul, eller kanske patetisk sak, innan jag träffa Billie var jag inne på åhléns city och kolla på filmerna och jag lovar jag har seriöst sätt typ 30% av filmerna man kan köpa där, eller kanske 15% i alla fall. Jag älskar film, om det är någon som inte har uppfattat det.

Sen åkete jag hem och åt massa god mat med familjen, syster är ju här också. Och jag har typ lyckats övertala mamma att öppna ett café, hon gör det om jag hittar en bra lokal och jag har redan börjat leta. Jag tycker det skulle vara helt underbart kul att ha ett café! Och vårt café skulle vara bäst!

Måste bara skriva lite om Son of Rambow också, såg den igår. Westwick är med i den också, och här var man lite mer lik sitt "upper eastside" jag, fast med britiskdialekt, vilken han också har irl, så det var lite kul att höra han snacka så en hel film. Filmen var förövrigt riktigt bra tycker jag, små killarna var riktigt sköna, skönast var Lawrences (Westwicks) lille bror (en av huvud personerna), så cool hade jag velat vara som barn.  Rekomendera verkligen denna film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0