One of many days

Har jag näsa för braskådespelari eller vad?! För någon månad sedan satt jag och kollade på lite One Tree Hill avsnitt och så kom det en ny tjej in i bilden Elisabeth Harnois a.k.a Clean Teen Shelley. Tycker hon spelade asbra mot Norris a.k.a Mouth så ja kollade upp vad hon spelat i för annat, och hittade filmen Keith som är typ en av de absolut bärsta filmerna ever! Såg den för andra gången i lördags och den är riktigt jävla bra. Allt är så rätt helt enkelt, casting, script och allt. Och McCartney är förvånansvärt bra, jag menar jag viste inte att han kunde skådespela överhuvudtaget. Så Keith är värkligen att rekomendera.

Idag hade jag svenska diskussion, det gick väl så där men får G i alla fall. Aja nu ska jag göra klart datakunskaps läxan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0