Överskottsenergi

Idag led jag av överskottsenergi (HAHA) så jag tog en låång promenad, jag satte lite musik i örorna och gick hemmifrån mig ända till rådmansgatan därifrån tog jag tuben hem, det var riktigt skönt att bara gå, stannade bara två gånger, båda i gamla stan, första gången för att kolla in ett skit mysigt galleri men gamla foton och de fick mig verkligen att vilja åka bakåt i tiden. Men i alla fall, andra gången jag stanna var för att köpa en latte för de var rätt kallt. Medans jag bara gick började jag utforma en fim i min hjärna, så nu har jag börjat skriva på ett skript men om de mot all fömodan skulle bli klart kommer nog ingen få läsa, men om jag får de liv jag vill ha, får ni se de som en film.  Så de kan ni se fram emot. 

Annars har denna dag vart rätt konstig, känns som jag är typ helt i en annan värld typ, att jag säger saker som jag egentligen inte säger, utan de bara kommer ur min mun, jag har inte varit med om något sånt förut men kanske går över om ett tag eller nått.

Såg nya Gossip Girl och One Tree Hill  igår, i tree hill var det typ bara same, same men jag gillade verkligen detta gossip avsnitt! Men säger inget för vet att de kan finnas folk som järna vill se själva som läser detta. Eller kanske inte men vågar inte riskera något. :P
 
Juste imorgon ska jag på JOBBINTERVJU, jag är inte direkt stolt över var, men jag är verkligen i behov av pengar, jag vill ha kläder, kläder, kläder och lite annat. Så jag ska i alla fall på intervju för ett jobb på McDonalds! Haha, jag har typ alltid sagt att jag aldrig skulle kunna jobba där. Men man får ju penagr så! :) Btw så har jag blivit bra på att ta sprutor på mig själv nu, denna gång blev jag inte äns darrig i bena! Jag gör framsteg jag vet. Så nu vet jag att junkie alltid kan vara en karriär för mig om inget annat funkar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0