Skins <3

I helgen har jag sätt båda säsongerna av Skins innom loppet av kanske 27 timmar, haha ! Inte direkt något jag är stolt över, men var typ sjukt trött och uttråkad på lördags kvällen så började kolla på säsong ett, såg 6 av 9 avsnitt under kvällens/nattens gång. Sedan på söndagen vakande jag vid 12 och mamma sa att jag var tvungen att passa Adam ett tag, så då hade jag ju inget bättre för mig än kolla Skins så kollade klart på säsong ett och började på två. Jag hade sätt klart på båda säsongerna vet halv ett söndag kväll. Hihi, kanske lite waste of time, men serien är ju så sjukt bra! Och karaktärerna är ju så sjukt sköna, Chris och Cassie är bäst. Fast Tohny är väldigt skön också, hans roll spelas av han som spelar pojken i About a boy han är så annorlunda i denna roll, i alla fall i första säsongen, då e han askaxig och tror han här snyggast och bäst typ. Men sen blir han påkörd av en lastbil eller vad det var, och blir lite apatisk eller nått sånt av choken, och då när han mer lik pojken i about a boy, det kan bero på att han klippte sig också, men tror det var för att man såg honom på ett helt annant sätt, han var typ liten och hjälplös, ett tag kunde kan inte äns öppna byxorna sjäv. Men efter ett tag blev det i alla fall bättre. Allt som allt var serien mycket bra, och se värd, men jag tycker slutet kunde vart lite bättre, nu hoppas man nästan på en ny säsong.. eller jag vet inte riktigt, vissa saker slutade bra, vissa mindre bra, vissa sämst, men vissa saker kan inte förändras även om det kommer en säsong tre.

Okej läste nyss att det visst kommer en säsong tre fast med andra karaktärer, vilket är helt onödigt! Om man vill se en till säsong ska det ju vara om samma personer, suck kan ingen bara lära sig att göra bra tv?!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Nej, Dan ska det vara! ;D

2008-10-06 @ 16:57:36
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0